LogBord e-ERP programrendszer moduljai
- e-ERP STORE (Készletnyilvántartás)
Teljes körű vonalkódos cikknyilvántartás, értékesítés, leltári folyamat támogatása kis és nagykereskedelmi vállalkozások számára.
- e-ERP TPOS (POS értékesítés)
Értékesítési folyamat támogatása, intelligens APEH engedélyes, érintőképernyős POS (TOSHIBA) pénztárgéppel. Integrált kapcsolat az e-ERP STORE rendszerrel kiskereskedelmi értékesítéshez.
- e-ERP BIRS (Üzleti információs rendszer)
Szektorfüggetlenül használható adatbányászati megoldás a rendelkezésre álló adatok elemzésére, legyűjtésére vezetői döntést elősegítő ismérvek alapján. Riportok megjelenítése mobil eszközökön.
- e-ERP HRM (Humán menedzsment)
Személyi állomány információinak kezelése. Munkaköri leírások, munkaszerződések, tanulmányi szerződések, Cafetéria és egyéb személyügyi adatok nyilvántartására.
- e-ERP CRM (Ügyfélkapcsolat-kezelő)
A cég partnereinek rendezett nyilvántartásán túl, az értékesítési folyamattól kezdve a panaszkezelésen keresztül a partnerekkel kapcsolatos kommunikációk rögzítését, visszakövetését, ellenőrzését támogató megoldás. Értékesítési kampány nyomon követése és kiértékelése.
- e-ERP Webshop (Webáruház)
Komplex, a vállalkozás által folyamatosan menedzselhető internetes áruház, integráltan működtethető a vállalkozás normál kereskedelmi egységeivel (azonos törzsek, folyamatok).
- e-ERP Pénzügy, számvitel, kintlévőség kezelés
A vállalkozás teljeskörű pénzügyi adminisztrálására szolgáló modul, a költség számláktól a kereskedelmi rendszerben keletkező bizonylatok azonnali automatikus kontirozásán át, a pénztár és a bank nyilvántartásával és a kintlevőségek kezelésével, bármikor lekérdezhető mérleg és Áfa kimutatásokkal.