LogBord e-ERP programrendszer moduljai

cloud1

  • e-ERP STORE (Készletnyilvántartás)

Teljes körű vonalkódos cikknyilvántartás, értékesítés, leltári folyamat támogatása kis és nagykereskedelmi vállalkozások számára.

  • e-ERP TPOS (POS értékesítés)

Értékesítési folyamat támogatása, intelligens APEH engedélyes, érintőképernyős POS (TOSHIBA) pénztárgéppel. Integrált kapcsolat az e-ERP STORE  rendszerrel kiskereskedelmi értékesítéshez.

  • e-ERP BIRS (Üzleti információs rendszer)

Szektorfüggetlenül használható adatbányászati megoldás a rendelkezésre álló adatok elemzésére, legyűjtésére vezetői döntést elősegítő ismérvek alapján. Riportok megjelenítése mobil eszközökön.

  • e-ERP HRM (Humán menedzsment)

Személyi állomány információinak kezelése. Munkaköri leírások, munkaszerződések, tanulmányi szerződések, Cafetéria és egyéb személyügyi adatok nyilvántartására.

  • e-ERP CRM (Ügyfélkapcsolat-kezelő)

A cég partnereinek rendezett nyilvántartásán túl, az értékesítési folyamattól kezdve a panaszkezelésen keresztül a partnerekkel kapcsolatos kommunikációk rögzítését, visszakövetését, ellenőrzését támogató megoldás. Értékesítési kampány nyomon követése és kiértékelése.

  • e-ERP Webshop (Webáruház)

Komplex, a vállalkozás által folyamatosan menedzselhető internetes áruház, integráltan működtethető a vállalkozás normál kereskedelmi egységeivel (azonos törzsek, folyamatok).

  • e-ERP Pénzügy, számvitel, kintlévőség kezelés

A vállalkozás teljeskörű pénzügyi adminisztrálására szolgáló modul, a költség számláktól a kereskedelmi rendszerben keletkező bizonylatok azonnali automatikus kontirozásán át, a pénztár és a bank nyilvántartásával és a kintlevőségek kezelésével, bármikor lekérdezhető mérleg és Áfa kimutatásokkal.